"Ми хочемо, щоб будівництво газопроводу "Північний потік-2" охоплювалося режимом санкцій закону США від 2 серпня 2017 року, у якому мова йде, в тому числі, про санкції проти Росії", - сказав польський прем’єр.

Опубліковано в Світ

22 січня 2018 року патріоти та друзі України в Європі, Австралії, Канаді та США вийдуть на черговий всесвітній протест проти російської агресії в Україні #StopPutinsWarInUkraine.5

Опубліковано в Україна у вогні

Британська розвідка MI6 впевнена, що ракетна установка, з якої збили малазійський літак рейсу MH17 у небі над Донбасом, має російське походження.

Опубліковано в Україна у вогні

Представник міністра закордонних справ Канади Мет Декорсі під час виступу у парламенті країни закликав Росію звільнити усіх політичних в'язнів.

Опубліковано в Світ

Американське видання New York Times опублікувало інтерв'ю з колишнім керівником російської антидопінгової лабораторії Григорієм Родченковим, який розповів про спробу дискредитувати українську біатлоністку на зимовій Олімпіаді в Сочі 2014 року.

Опубліковано в Спорт

 Переклад статті Люка Коффі (Luke Coffey), директора центру зовнішньополітичних досліджень ім. Елісон при Фундації «Спадщина» (the Allison Center for Foreign Policy Studies at The Heritage Foundation).

Опубліковано в Україна у вогні

Культ Перемоги та міф про «Велику Вітчизняну війну», сконструйовані радянською пропагандою та підхоплені пострадянською російською, зіткані з фальсифікацій, маніпуляцій та замовчуванні фактів. Так, комуністична пропаганда стверджувала, що Радянський Союз завжди був непримиренним борцем із нацизмом, а коли переміг, виступив активним організатором суду над верхівкою Третього Райху – Нюрнберзького процесу. В СРСР усі знали про Нюрнберзький трибунал, а ось матеріалів його повністю ніхто не бачив – їх не публікували. Урізана й цензурована версія матеріалів суду давала радянській пропаганді простір для маніпуляцій, освячених словом «Нюрнберг». Серед них – твердження, що трибунал засудив Організацію Українських Націоналістів, Українську Повстанську Армію, дивізію «Галичина» тощо, ба, навіть заборонив їхню символіку. Ви, певно, чули варіації на цю тему від російських пропагандистів та їхніх українських однодумців. А що ж було насправді? 

Опубліковано в Цікаво

Господарський суд Києва підтвердив законність стягнення з російського газового монополіста "Газпрому" 79,8 млн грн.

Про це на своїй сторінці в Facebook написав міністр юстиції України Павло Петренко.

Він уточнив, що мова йде про дивіденди російської компанії в АТ "Газтранзит", які були стягнуті до бюджету України. 

"Продовжуємо виконання судового рішення щодо стягнення з російського газового монополіста в бюджет України 171 мільярда гривень. Працюємо далі!" - додав Петренко.

 

Опубліковано в Колонка подій

Якими методами ведеться гібридна війна проти України за кордоном та, як українці виглядають на фоні суцільної російської пропаганди... 

Виявляється, в готельних мережах транслюється канал "Україна24". Де на фоні жовто-блакитного прапору цей канал, майже цілодобово, показує один формат. І після перегляду кількох хвилин такого телеканалу українці видаються якимись аборигенами якихось ще не відкритих островів, явно розумово відсталими. 

Про це повідомила глава парламентського комітету з питань свободи слова та інформаційної політики Вікторія Сюмар у Facebook.

За її словами, на цей телеканал вона наштовхнулась у турецькому готелі. Сюмар зауважила, що "Україна24" майже цілодобово показує один формат – "Секрети жіночого щастя"... така собі студія в стилі 80-- років, де жіночки на фоні пластикових фруктів у вазі, оце от розмірковують про "список из 140 требований к настоящему мужчине" і подібну пургу... цей прекрасний формат періодично змінює ще лише одна не менше дебільна програма про молекулярну кухню, де перестарілий хімік заморожує в трубочках апельсиновий сік і викладає його на тарілку за допомогою шприца у вигляді спагеті...". 

"Ні, це не жарт. Реальність від "Україна24". І після перегляду кількох хвилин такого телеканалу українці видаються якимись аборигенами якихось ще не відкритих островів, явно розумово відсталими... Повертаюся додому. Починаю з'ясовувати, хто ж готує такий от продукт від імені України на закордон. Виявляється, все просто – це російський канал. Який називається "Украіна24" на фоні жовто-блакитного прапору. І який поширюють в готельних мережах інших країн", – наголосила Сюмар.

 

 

Через це депутат вирішила написати запити до Міністерства закордонних справ і посольства з питанням про те, що було зроблено, щоб не дозволити росіянам використовувати бренд України і яка загалом ситуація з поширенням у кабельних мережах інших країн українського ТБ.

Опубліковано в Світ

Ще одному кремлівському бранцю, українському журналісту, власному кореспонденту "Укрінформ" у Франції, Роману Сущенку ще на 3 місяці продовжили арешт.

Опубліковано в Україна
Сторінка 1 із 12