У Вашингтоні пікетували “Russia Today”

Понеділок, 14 квітня 2014 05:58 Автор  Оксана Козак
Оцініть матеріал!
(0 голосів)

Офіс англомовного російського телеканалу “Russia Today” (RT), рупор російської пропаганди за кордоном, пікетували кілька десятків активістів на знак протесту поширення RT кремлівської пропаганди та відвертої брехні, яка спотворює ситуацію в Україні.

 

Акцію організувала українська громада, люди зібралися під офісом представництва телеканалу у Вашингтоні, аби висловити незгоду із тим, як телевізійники висвітлюють події в Україні. Зокрема, подають новини про Крим та ситуацію у Східних регіонах. Мітингувальники називають телеканал "рупором путінської пропаганди" та вимагають припинити транслювати брехню про Україну.

Представники телеканалу до пікетувальників не виходили. Раша Тудей фінансується російським урядом, розповідає про події у Росії та світі кількома мовами, його програми транслюються у багатьох країнах. Про цензуру на каналі першими заговорили його співробітники. У березні, в прямому ефірі оголосила про своє звільнення американка Ліс Вол через незгоду із діями Росії на території України та редакційною політикою.

“Наша головна мета, по-перше, показати журналістам цього телеканалу, що ми не згодні з його брехнею про Україну. По-друге, привернути увагу людей, які проходять поруч, зупиняються та цікавляться. Ми хотіли би, щоб вони ставилися скептично до пропаганди та брехні російського телеканалу”, – розповіла один з організаторів акції Тетяна Алдавє.

Прокоментувати:

Переконайтесь що ви заповнили усі поля, відмічені зірочкою (*). HTML код не допускається